!!

Nu var det längesen igen, jag skiter i att be om ursäkt för att jag är just nu jävligt irriterad!
Jag stör mig på onödiga saker men det har med att göra att jag har för mkt energi. Jag har svårt att förvalta mina känslor och det blir till handling när det når en gräns och då har jag lyckats blivit så jävla förbannad att jag proppar den som gjorde mig till monster. Jag pressar mig i alla situationer detta händer och jag måste säga att med åren har jag blivit rätt duktig på att skilja vilja och handling ifrån varandra ganska effektivt! Men folk i min omgivning känner mig, det är det jag många gånger ifrågasätter ibland. Det tamigfan MÅSTE vara för att provocera, det finns inget annat alternativ. Eftersom dom vet följderna efter att trigga mig!? AJA FUCK IT!
(JAG GÖR STYCKEINDELNING MEN NÄR JAG PUBLICERAR INLÄGGET LYCKAS SKITEN SÄTTAS IHOP IGEN JÄVLA IDIOT BLOGGPORTAL!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Hur som helst, är jag dessutom irriterad på Emma, som får mig att vara vaken inatt AV ALLA NÄTTER JAG VILLE SOVA och hon skulle hålla mig sällskap inatt men sen pep hon iväg och nu har jag varit här själv. Och allt eftersom jag kom på att hon faktiskt inte satt vid datorn så började det att strömma in saker som gör mig förbannad och som jag stör mig på så jag bara vill klättra på väggarna!
Vad händer med ungdomen?! Folk i min ålder och neråt skiiter i miljön och alla frågor som rör den. Folk tänker bara på sig själva. Vad händer med jorden och våran miljö när den genaration som faktiskt sitter just NU och försöker rädda planeten dör och vi ska efterträda dom. Jag vill inte vara en del av genarationen som fukkade upp allt till slutet. Ska vi bli föräldrar i tidig ålder, göra kriminella handlingar i tidig ålder, gå emot det samhälle våra föräldrar och farföräldrar byggt upp tillsammans. Vi är en skam för befolkningen. Vill man bli vuxen fort får man tänka i vuxet perspektiv också! Jag är inte han som borde öppna sig om detta, men jag anser att det är kaos och det blir värre. Minns ni er själv på dagis innan 6års-verksamheten. Minns ni att ni var ELAKA då menar jag inte trotsig osv men rent av förjävliga mot era föräldrar?! Jag ser ungar i den åldern kalla sina föräldrar fitta/hora osv något jag själv i den åldern inte ens visste vad det var och det är sjukt! Jag vill INTE att dom små idioterna ens växer upp och drar ner de här samhället mera! Nej något måste hända!!!
Imorgon (idag) kommer lilla Milo på besök! Längtar så jävla mkt efter honom det är sjukt! Kanske drar till Emma och går deras hästspår i skogen med Milo, Emma och Musc så får vovven dra Milo i pulka :D Kanske kan ta me oss lite varm choklad också :D:D:D
Nej det har inte hänt så mkt mer än att det inte har hänt nått helt enkelt. Några månader kvar men det känns som att jag och Emma firar 1 år precis när som helst nu. FAN va tiden går fort!?
Orkar inte skriva mer, skriver mer imorgon!
hejdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0