Utgång!

Milo kom igårkväll runt 7-tiden lagom till middagen. Han blev så glad när han fick syn på mig att han kastade sig mot mig, blev helt överlycklig! :D Tycker tiden går så fort när han kommer, det blir tråkigt eftersom det känns som att man knappt hinner göra något med honom. Varannan helg har tidigare känts för lite, men nu känns det som att det är helt åt helvete för lite tid för att få vara med honom. Det är så kul nu, har alltid velat ha en liten pratig kille runt mig och längtade som fan efter det när han var mindre och nu är det så! Dock att jag va så ivrig med att han skulle lära sig gå och springa skulle jag vilja ta tillbaka. Saknar tiden närhan bara låg och va mysig hela tiden, nu är det däremot full rulle all vaken tid haha! Men det är kul, han delar med sig av posetiv energi, jag antar att det hör till!
Vaknade lite senare än Milo idag, hade sömnbesvär inatt och höll på att bli galen och slita av mig skinnet. Det va kallt, samtidigt som det va varmt. Det kliade över hela kroppen och jag höll på att bli galen. Jag får sådär när jag är stressad, det va ett tag sen sist jag hade så dock, hade grova problem med det för dryga 2 år sen men men...
Milo vaknade som sagt tidigare än mig och Emma (som blev över här inatt) och hade tagit av sig blöjan och lagt ner den i toaletten hahahaha helt underbart! Nu sitter jag vid köksbordet och har tagit tillfället i akt och bloggat av mig lite. Emma sitter mitt emot mig och Milo ränner omkring från rum till rum och förmedlar budskap på hans vis.
Potatisbullar är i ugnen och efter att jag tvingat i grabben lite mat drar vi allesammans på äventyr utåt och träffar Simon och Emilio för lite äventyr i parken!
- Kläder efter väder, så nu kommer man se ut som michelingubben själv. Fy!!
Måste också berätta att jag har inte jobbat en enda förbannad timme sen jag blev anställd i Dec. Trodde turen skulle vända med lite arbete framåt, men varför ska det alltid kännas som att någon vill straffa mig? Högre makter? hmm...
Kan väl klämma in här också att jag har musikshitt på gång också så har man fått det sagt också...
Har postat upp en liten samling av kommande låtar på youtube som jag spelat in som tester för att få höra lite mer gundläggande hur det på ett ungefär kommer låta när det är klart.(det är dock en bråkdel av material som ligger i väntan på inspelning) Jag gör alltid så, sen sitter jag och lyssnar sönder testet för att få en bredare bild på vad man kan göra runt om acapellan. Har gjort så sålänge jag kan minnas, men på äldre dar har jag lyckats tråka ut mig själv så jag tvekar på släppet...
Nu ska jag lägga detta åt sidan för ett tag, maten är klar och Milo SKA äta, det pappa säger är lag!
BLESS yaao!

Kommentarer
Postat av: carrooooooooooooooo frankie!

hahah underbar bild! :D lillfisen!

2012-05-08 @ 18:14:48
URL: http://elisac.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0