Promenad

Idag har det väl inte hänt så jättemycket förutom att vi segat runt hos mina föräldrar. Sedan runt 12-snåret någongång hittade vi ut härifrån, tog pulkan och bagav oss vidare för att hitta den perfekta backen Milo skulle äga i.
Milo satt mest och garva medans jag fick springa lungorna varma medans Emma gång på gång halkade efter i spurten. Det hände att grabben föll av ordentligen och då hade jag förväntat mig tårar och motstånd för att lyckas sätta honom på pulkan igen. Men till min förvåning tyckte han mest att det va roligt så det underlättade ju en aning om man säger så. Med Milo har vi aldrig daltat, har han ramlat och blivit ledsen har vi aldrig gulligullat med honom. Ju oftare gör så, desto lättare har barnet att gråta och ska upp och grina i famnen. (Kalla mig elak och hård) men det gör bara Milo gott. Nu när han ramlar ropar vi BRAAVO sen får han resa sig själv, det är bättre att inse att det inte är farligt att ramla, det är bara att ställa sig upp och fortsätta ha roligt =) BRAAVOO KILLEN, UPP IGEEN!!!
Hoppas snön drar mig sig lite arbete till en fattig man! Morsan har snappat upp lite kontakter som jag kan dra nytta av och jag blev lagom glad när hon berättade lite smått om allting. Det tycks vända ändå trots allt!
Nej jag har länge funderat på att säga upp mig, men nu när jag tänker efter är jouranställning inte så dumt ändå. Jag vet med mig att det finns rääätt många anställda om jag har förstått det hela rätt, så om jag skulle säga nej någongång när det inte passar, eller tvärt om så är det väl inte hela världen? Jag vet inte, jag bryr mig inte så mycket om det heller. Anställd utan att jobba eller arbetslös gör mig inget, för jag vet att snart är det min tur!
Älsklingen har åkt hem nu, hon tog bussen till Vällingby där hennes kära mor hämtade upp henne. Saknar dig massvis, man känner verkligen hur något saknas. Du och Milo är allt jag behöver och det enda jag ber om att få ha! ♥ Nu sitter man här, Milo har precis ätit, jag är hungrig då jag inte åt något med all rätt eftersom jag avskyr den maten...
Milo blir kvar här en natt extra, superbra! :D
Blir att åka till Carro imorgon med Milo och hälsa på mami och bästavän =) <3
Har problem med att logga in på msn, jag blir galen! Har sökt efter svar på felkoden jag får ifrån inloggningsmeddelandet på google men det är mest krångliga saker eller alternativ jag redan har gett mig på men trots det utan framgång. Hade såhär förut om jag minns rätt men jag har svårt att komma på hur jag löste det eller om jag ens gjorde det. Jag tror att jag skickade ett meddelande till suporten sen var det löst. Men jag kan fan ha fel... aja vi får se, tiden kommer väl att avgöra hur det blir!
Dags för ugnspannkaka, Emma som ska få pizza den lilla räven -.-'
Nej nu hörs vi sen BLESS!!
Emma Olander & Milo Hellgren Strömberg, mitt liv nu och föralltid! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0